Red.

Lite gladare i dag…

In islam, islamisering on 27 juli, 2010 at 21:42

I går var jag dyster. Allsköns jävlighet bara hopade sig. I synnerhet det islamiska segermonumentet i New York, tyskarnas underkastelse under sharia, och (det som försvann) svenska kyrkans dhimmi-attityd och Gothia Cup-ledningens mjuka ryggar inför islam. Du har säkert läst om det på en annan kritisk blogg, så jag behöver inte ta upp det igen.

Men idag är jag lite gladare. Jag läste om om Jeremy Clarksons skämt om burkor och kom på en (som jag tycker) relevant illustration. Och innovation. ”Burka-på-rulle”. Finns även som ”nikab-på-rulle” i svart. Fantastisk produkt egentligen; bara att rulla ut och dra över huvudet. Finns hos alla välsorterade kontorsvarugrossister.

  1. En annan sak jag också undrat över, är hur man frivilligt (i Sverige) klär sig i svart sopsäck?! Speciellt dessa överlöpare (konvertiter); man kan ju inte vara riktigt frisk mellan öronen.

  2. Det är inte bara kvinnor som konverterar. Män gör det också fast det inte märks lika mycket. Jag känner eller har träffat tre män som gift sig med muslimska kvinnor och samtliga dessa män har konverterat till islam. Anledningen? Det är i islam förbjudet vid dödsstraff för muslimska kvinnor att gifta sig med icke-muslimska män Tvärtom går däremot bra.

Kommentarer inaktiverade.

