Red.

En oemotståndlig teckning.

In diskriminering, invandring, islamisering on 29 april, 2011 at 20:50

Jag läser om muslimen som kränkte en gammal svensk kvinna genom att rulla ut sin bönematta i hennes hem och genomföra sina ritualer där.

Jo, du läste rätt. En muslimsk hemtjänstpraktikant tar sig friheten att förrätta sin så kallade bön i någon annans hem. I en gammal svensk kvinnas hem. Kan föraktet bli större? Kan hånet bli värre?

Här ser du en illustration på vad jag skulle vilja göra med den aktuelle muslimen. Hergé visste vad som gällde redan 1950.

Och nu kan du få kalla mig islamofob om du vill.
Jag ska bära epitetet som ett hederstecken.

Politiskt Inkorrekt

  1. Precis vad jag får lust att göra när jag ser alla dessa fula aschlen i luften!

Kommentarer inaktiverade.

