Red.

Apropå domen i Kortedalamisshandeln.

In asylpolitik, dhimmifiering, invandring, islamisering, kriminalitet, lag & rätt, parallellkultur, rovdjur on 19 september, 2012 at 09:42

20120919-094155.jpg

Jag har en fråga till dessa ynglingar och andra unga muslimer som flinande gör sig breda på våra gator och torg.

Vi har givit er rum i vårt hus och berett plats för er vid vårt bord. Vi har försett er med fickpengar och en allmänt kravlös tillvaro där inget egentligen behöver fattas er. Ändå besvarar ni vår gästfrihet genom att våldta och mörda våra döttrar, råna våra söner och försöka slå ihjäl våra gamla.

Exakt vad i er närvaro i mitt hus är det jag ska känna mig tacksam och berikad över?

Exakt vad är det som ska hindra mig från att kräva att ni snarast återvänder dit där ni hör hemma?

